Campanie de reduceri Carrefour: discounturi între 5% și 25% la sute de produse
Prețuri mai mici la Carrefour: hipermarketurile și magazinele online intră la reducere
Carrefour dă startul unei campanii de reduceri în România, aplicând discounturi între 5% și 25% la 1.500 de produse. Promoția este valabilă în perioada 7 februarie – 31 martie și se aplică în magazinele Hipermarket și Market Carrefour, dar și online.
Campania, vizibilă la raft prin mesajul „Reducem prețurile”, este prima de acest fel lansată de retailerul francez în 2025. Scopul este de a oferi consumatorilor prețuri mai accesibile într-un context economic în care inflația și costul vieții sunt sub presiune.
Carrefour continuă expansiunea în România
Retailerul a ajuns la 178 de magazine Express, după ce în 2024 a deschis 16 unități integrate și 6 în franciză. Acest format de magazin a înregistrat cea mai mare creștere anul trecut, iar Carrefour plănuiește să deschidă peste 40 de noi unități în 2025.
Strategia include extinderea rețelei de magazine de proximitate, adaptate ritmului urban rapid și nevoii de accesibilitate. Astfel, compania vizează locații sub 100 mp, situate în zone pietonale aglomerate și ansambluri rezidențiale noi.
În paralel, Carrefour investește și în modernizarea magazinelor vechi, adăugând etichete electronice și case self check-out, pentru o experiență de cumpărare mai eficientă.
Carrefour – un jucător important pe piața de retail
După achiziția Romania Hypermarche SA, Carrefour și-a consolidat poziția pe piața locală, operând aproximativ 450 de magazine în 113 orașe. Compania este unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu, cu peste 17.000 de salariați.
Campania de reduceri anunțată vine ca un pas natural în strategia retailerului de a atrage și fideliza clienții, consolidându-și astfel prezența pe piața românească.
SURSA: Profit.ro
Autor: Claudia Gheorghe