Înainte de a ne scrie, te rugăm să verifici următorii pași:
1. Te rugăm să verifici conexiunea la internet. Încearcă să te conectezi folosing WiFi, apoi fără WiFi ca să verifici dacă exista probleme cauzate de o conexiune instabilă.
2. Mergi în App Store pentru iPhone sau Google Play pentru Android și asigură-te că ai instalat ultima versiune a aplicației. Dacă este disponibilă o nouă versiune, actualizează aplicația și încearcă din nou.
3. Dacă ai instalată ultima versiune a aplicației, încearcă să te deconectezi și apoi să te conectezi din nou. Apoi încearcă din nou.
4. Dacă nu te ajută pasul anterior, atunci dezinstalează apicația și instaleaz-o din nou. Apoi încearcă din nou.
5. Dacă nu te ajuta aceste informații, te rugăm să ne scrii aici cu următoarele detalii:
- adresa de email folosită pentru a înregistra contul
- care este eroarea, de preferat și capturi de ecran
- de când experimentezi această eroare
- modelul telefonului, tipul de software și versiunea software a telefonului (acestea pot fi găsite în setările telefonului)
- versiunea aplicației pe care o folosești (o poți identifica din App Store sau Google Play)