PUMA și-a lansat prima campanie globală din ultimii 10 ani, „Forever. Faster. See The Game Like We Do”
„Forever. Faster.”: PUMA invită lumea să trăiască sportul la superlativ
Pe data de 10 aprilie 2024, PUMA a anunțat lansarea unei noi campanii de brand care marchează o redefinire a poziționării sale în lumea performanței sportive. Aceasta vine să consolideze imaginea PUMA ca fiind cea mai rapidă marcă sportivă la nivel global.
Fondată în 1948 de Rudolf Dassler, PUMA a fost mereu alături de cei mai rapizi atleți și a pus accent pe crearea de inovații care îmbunătățesc performanța sportivă. De-a lungul celor 75 de ani de existență, brandul a colaborat cu sportivi de top și federații, contribuind la multe victorii memorabile.
Sub sloganul „See The Game Like We Do: Forever. Faster.”, campania încurajează atât sportivii profesioniști, cât și pe cei amatori să își depășească limitele și să experimenteze sportul într-un mod nou. „Viteza este în ADN-ul nostru și aceasta ne definește”, a declarat Arne Freundt, CEO-ul PUMA. „Această campanie ne ajută să transmitem această pasiune pentru viteză, care este o superputere pentru noi și pentru toți cei care adoptă filozofia noastră.”
Roland Teyssier, Vicepreședinte Brand and Marketing la PUMA, subliniază importanța acestei campanii: „Este prima dată când avem un mesaj unitar în toate categoriile de performanță pentru întregul an. Mesajul Forever. Faster. este destinat să rezoneze emoțional cu consumatorii noștri din întreaga lume.”
Campania a fost lansată global pe 10 aprilie și va fi promovată prin diverse canale media, inclusiv social media, televiziune și în magazine. Spoturile principale și alte materiale video vor include participarea unor sportivi de renume precum Antoine Griezmann, Neymar Jr. și Breanna Stewart, între alții.
PUMA - Forever. Faster.”
Autor: Ervin