Câștigătorii „Votat Produsul Anului 2024” celebrați la gala aniversară; 15 ani de inovație recunoscută
Gala „Votat Produsul Anului 2024”; 21 de premii pentru cele mai inovative produse
Câștigătorii competiției Votat Produsul Anului 2024 au fost celebrați pe 6 iunie la Isoletta Events & More. În cadrul Galei, 21 de premii au fost acordate producătorilor și distribuitorilor pentru inovațiile aduse în diverse categorii de produse, atât pentru mărcile naționale, cât și pentru mărcile proprii ale distribuitorilor.
Celebrarea a 15 ani de inovație
Mihaela Păduraru, Country Manager Votat Produsul Anului România, a subliniat importanța evenimentului de anul acesta, marcând și 15 ani de existență a brandului în România. „Gala de anul aceasta a fost un prilej de dublă sărbătoare, întrucât simultan am celebrat câștigătorii ediției 2024 și am marcat împreună 15 ani de existență a brandului Votat Produsul Anului în România,” a declarat aceasta. Păduraru a felicitat câștigătorii și a evidențiat dorința de a extinde acest demers de premiere și recunoaștere a inovației în diverse domenii de activitate.
Lista scurtă câștigătorilor
Printre cei care au strălucit la această ediție se numără:
- Raiffeisen Bank, premiată pentru aplicația sa inovatoare de loialitate, care a atras peste 800.000 de utilizatori. Bogdan Abrudan, PI Loyalty Stream Lead, a subliniat că acest premiu îi motivează să continue să îmbunătățească aplicația pentru a atinge pragul de 1 milion de utilizatori fericiți.
- Benesio, brandul de produse de sănătate distribuite de Catena, a fost recunoscut pentru inovațiile sale constante. Alina Marinescu, Director General Catena, a menționat că premiul reflectă aprecierea directă a consumatorilor și a mulțumit echipei pentru eforturile depuse.
- Auchan România a fost premiată pentru produsele sale inovatoare, care oferă un raport calitate-preț excelent. Tiberiu Dănețiu, Director Marketing, a declarat că premiul confirmă angajamentul lor de a răspunde nevoilor consumatorilor cu produse de cea mai bună calitate.
Iată lista completă a câștigătorilor ediției 2024 a competiției „Votat Produsul Anului” din România:
Mărci Naționale:
- Aplicații financiare de loializare: Smart Market (Raiffeisen Bank Romania)
- Balsam de rufe: Gama Lenor Fresh Air (Procter & Gamble Marketing Romania)
- Conserve din carne: Scandia Sibiu Pulpă de porc gătită lent 410g (Scandia Food)
- Conserve din pește: Năvodul Plin Caras în sos tomat (Scandia Food)
- Credite IFN: Card de credit UniCreditCard 100% mobile (UniCredit Consumer Financing IFN)
- Detergent de rufe: Gama Ariel All In One Pods (Procter & Gamble Marketing Romania)
- Detergent de vase: Gama Fairy Max Power (Procter & Gamble Marketing Romania)
- Hrană pentru pisici: Gama Purina One Bifensis (Nestle Romania)
- Îngrijire feminină: Gama Always Platinum (Procter & Gamble Marketing Romania)
- Îngrijirea părului: Gama Pantene Hydra Glow (Procter & Gamble Marketing Romania)
- Pește congelat: Gama Yachtis Somon (Aquila Part Prod Com)
- Scutece bebeluși: Pampers Splashers Baby Shark (Procter & Gamble Marketing Romania)
- Specialități din carne: Gama Malina Boierești (Malina Lux)
- Suplimente Alimentare – Neurotonice: Benesio Neuroalfa (Naturalis)
- Suplimente Alimentare - Sănatatea prostatei: Prostagood Forte (Co&Co Consumer 2002)
- Suplimente Alimentare - Sănătatea sistemului respirator: Benesio Islasept (Naturalis)
- Vopsea lavabilă: Azur Lavabilă Pudră (Azur)
- Toppere Saltea: Topper HypoallergenicMed FitFlex® (Minet Conf)
Mărci Proprii ale Distribuitorilor:
- Pâine: Gama Pâine cu maia Auchan (Auchan Romania)
- Nuci și semințe: Miez De Nucă Filieră Auchan (Auchan Romania)
- Carne refrigerată Bio: Gama Vită Ecologică Filieră Auchan Bio (Auchan Romania)
Aceste produse au fost selectate de consumatori pentru inovație, atractivitate și intenția de cumpărare și pot folosi eticheta „Votat Produsul Anului” pentru o perioadă de un an.
Despre Votat Produsul Anului
Votat Produsul Anului este un concept internațional care premiază inovațiile în produse, fiind activ în peste 40 de țări. În România, marca este înregistrată din 2008 și a ajuns la cea de-a cincisprezecea ediție, fiind reprezentată de compania POY Bucharest SRL. Studiul de piață din 2024, realizat de Exact Business Solutions, a implicat 4062 de respondenți din mediul urban, cu o eroare de eșantionare de +/- 1.5%. Studiul s-a desfășurat între 11 martie și 24 aprilie 2024, acoperind 22 de categorii, dintre care una nu a desemnat un câștigător.
Autor: Ervin