Investiții de 900 de milioane de lei planificate de eMAG pentru extindere și tehnologie în 2024
Numărul sellerilor activi pe eMAG Marketplace s-a dublat în trei ani, atingând 56.000
eMAG și-a anunțat recent finalizarea unui plan de investiții de 3,2 miliarde de lei, lansat în 2021, care a vizat extinderea și consolidarea prezenței sale în Europa de Sud-Est. Această strategie ambițioasă a dus la o creștere semnificativă a numărului de comenzi și la extinderea serviciilor în România, Bulgaria, Ungaria și Grecia.
În 2023, eMAG România a raportat o cifră de afaceri de 5,979 miliarde de lei, marcând o creștere de 11% față de anul precedent. Grupul Dante International SA, care include eMAG România, Fashion Days România și operațiunile din Bulgaria și Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,824 miliarde de lei, în creștere cu 8,3%. CEO-ul Grupului eMAG, Tudor Manea, a subliniat importanța investițiilor realizate în ultimii trei ani, menționând că acestea reprezintă fundația care permite companiei să ofere clienților aproape orice au nevoie.
eMAG a lansat și extins mai multe servicii în întreaga regiune, printre care se numără Genius, Super Preț, Easy Buyback și rețeaua easybox. Serviciul Genius, recent lansat în Bulgaria și Ungaria, a adus economii semnificative clienților prin livrări gratuite și oferte exclusive. În mai puțin de două luni, Genius a atras 100.000 de utilizatori în Bulgaria și 50.000 în Ungaria. De asemenea, eticheta Super Preț, care ajută clienții să identifice produsele la prețuri avantajoase, a fost introdusă în Bulgaria și Ungaria.
Investițiile eMAG continuă și în acest an, cu un buget de aproximativ 900 de milioane de lei, axat pe extinderea companiilor din Grup în regiune, diversificarea serviciilor de plată flexibilă, investiții în inteligență artificială și tehnologie pentru personalizarea experienței clienților și a sellerilor, precum și dezvoltarea infrastructurii logistice. Rețeaua de puncte de livrare de proximitate, dezvoltată de Sameday, va ajunge la 8.500 de puncte până la sfârșitul anului.
Numărul sellerilor activi pe eMAG Marketplace s-a dublat în ultimii trei ani, ajungând la 56.000. De asemenea, peste 12.000 de antreprenori români exportă acum prin eMAG Marketplace în Ungaria și Bulgaria. Volumele ofertelor disponibile pe platforma eMAG au crescut la 22,3 milioane, mai mult decât dublu față de anul precedent.
Autor: Ervin