𓃠 BLACK FRIDAY 2024, lista magazinelor și ora la care încep reducerile! 🔥🖤🕓

Auchan reduce spațiul hipermarketurilor în Europa; Format nou pentru magazine

Reducere a spațiilor de vânzare și noi trasee de cumpărături

Auchan reduce spațiul hipermarketurilor în Europa; Format nou pentru magazine

Auchan Retail a anunțat o schimbare semnificativă în modul de operare a hipermarketurilor sale din Europa, în contextul scăderii vânzărilor în acest segment. Noul model include două trasee de cumpărături complementare: un traseu circular rapid destinat produselor alimentare și un circuit care traversează toate rafturile specializate, potrivit retail.ro.

Acest format inovator a fost deja implementat într-un magazin din Cascais, Portugalia, și va servi drept referință pentru transformările viitoare ale hipermarketurilor Auchan. În cadrul acestui plan, compania intenționează să reducă spațiul comercial al aproximativ o treime din hipermarketurile sale europene (cu excepția Rusiei). Reducerea medie a spațiului de vânzare va fi de aproximativ 25%, iar 70% din magazine vor avea o suprafață de 10.000 m² sau mai mică.

Reducere a spațiilor de vânzare și noi trasee de cumpărături

Conform calendarului de implementare, Auchan prevede o reducere a spațiilor comerciale cu 50.000 m² în 2024, urmând ca această reducere să atingă 100.000 m² anual în perioada 2025-2027. Această strategie face parte dintr-un plan mai amplu al grupului, care include și alte măsuri precum dezvoltarea francizei, optimizarea eficienței operaționale, repoziționarea în materie de prețuri, optimizarea ofertei de produse și consolidarea piețelor strategice (Franța, Spania, Portugalia).

În cadrul acestui plan, Auchan își accelerează și dezvoltarea rețelei de francize, care a atins deja 321 de magazine francizate la finalul lui 2023. Grupul și-a propus să mai mult decât dubleze acest număr până la sfârșitul anului 2024, prin creștere externă (tranzacția DIA în Portugalia) și creștere organică, în special în Franța, Spania, Portugalia, Polonia, dar și în România și Ungaria, unde modelul de management francizat a fost lansat recent.

Sursa: revistainforetail.com


Autor: Ervin