Magazine partenere BF.ro care rulează în această perioadă campanii de reduceri.

Carrefour își extinde rețeaua Express: 178 de magazine și planuri ambițioase pentru 2025

Carrefour atinge 178 de unități Express și anunță investiții majore pentru anul viitor

Carrefour România a reușit în 2024 să deschidă 22 de magazine Express, dintre care 16 integrate și șase în regim de franciză. Astfel, retailerul atinge un total de 178 de unități Express la nivel național, dintre care 144 magazine integrate și 34 francize. Formatul Express a devenit cea mai dinamică linie de business a Carrefour în acest an, mizând pe avantajele proximității, economia de timp și accesibilitatea crescută pentru clienți.

Pentru anul viitor, Carrefour își propune să accelereze expansiunea, vizând peste 40 de noi unități Express. Strategia se concentrează pe locații mici, de sub 100 mp, poziționate în zone pietonale aglomerate și proiecte rezidențiale noi. În plus, retailerul are în vedere și remodelarea magazinelor deschise cu mai mult de 5-7 ani în urmă. Printre noile dotări se numără etichetele electronice și casele de tip self check-out, menite să sporească productivitatea angajaților și să îmbunătățească experiența clienților.

Nicolae Drîmbu, Director Business Unit Proximitate Carrefour România, a subliniat că formatul Express continuă să fie un motor de creștere: „Investim în proiecte care aduc plus valoare, în zone aflate în plină expansiune. Flexibilitatea și adaptabilitatea acestui format reprezintă cheia succesului în atragerea clienților.”

Pentru a răspunde cerințelor consumatorilor, Carrefour Express își va extinde gama de produse în categoriile:

  • Snacking și Ready Meals, băuturi răcoritoare, ape și băuturi alcoolice;
  • Produse BIO, lactate, panificație și fructe proaspete;
  • Mărci proprii, precum Carrefour și Drag de România;
  • Vinuri regionale și brânzeturi artizanale, parte din programele „Deschidem Vinul Românesc” și „Poftim Brânza Românească”.

La capitolul sustenabilitate, Carrefour operează deja 135 de magazine dotate cu RVM (Return Vending Machines), integrate în Sistemul Garanție-Returnare (SGR), pentru reciclarea ambalajelor.

Achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA a propulsat Carrefour la aproximativ 450 de magazine în 113 orașe, consolidându-și poziția în top trei jucători de pe piața de retail din România. În plus, retailerul continuă să fie un angajator de top, certificare obținută pentru 2023 și 2024, cu peste 17.000 de angajați la nivel național.

Via: retail.ro


Autor: Manuela Frasie-Debretin