eMAG și problemele de la frontieră: cum ne costă lipsa Schengen
eMAG: Pierderi de 1% din cauza neaderării României la Schengen
Tudor Manea, șeful eMAG, a declarat că lipsa aderării României la spațiul Schengen terestru ne costă scump. Din cauza timpului pierdut de camioane la frontieră, compania pierde aproximativ 1% din profitabilitate. Manea spune că dacă am fi în Schengen, camioanele cu mărfuri ar trece mai repede, iar eMAG ar fi mai eficient.
Schengen și infrastructura - o combinație esențială
Manea a menționat că, pe lângă aderarea la Schengen, ar ajuta mult și finalizarea proiectelor de autostrăzi, cum ar fi cea spre Moldova. Acest lucru ar fluidiza traficul și ar reduce pierderile operaționale. eMAG, fiind cel mai mare retailer online din România, depinde de un transport eficient pentru a-și menține profitabilitatea.
Extinderea eMAG și provocările subsidiarelor
eMAG nu se limitează doar la comerțul online. Au investit și în alte afaceri, cum ar fi Tazz by eMAG, serviciul de livrări de mâncare, și Freshful by eMAG, un supermarket online. Ambele afaceri se confruntă cu pierderi, dar au potențial de creștere. Sameday Curier, deținut de eMAG, a făcut venituri bune, dar și el a înregistrat pierderi. În schimb, Depanero, firma de reparații electronice, a fost una dintre puținele subsidiare pe profit.
Sursa: Profit.ro
Autor: Ervin