𓃠 BLACK FRIDAY 2024, lista magazinelor și ora la care încep reducerile! 🔥🖤🕓

Produse proaspete și bio din România: Carrefour colaborează cu peste 1.450 de producători locali

Carrefour România susține producția locală: 35 de milioane de unități livrate anual de cooperativele locale

Carrefour România colaborează cu peste 1.450 de producători locali pentru aprovizionarea celor aproximativ 450 de magazine din toată țara, punând un accent deosebit pe susținerea afacerilor locale. Din acest total, peste 600 de furnizori sunt ultra-locali, cu afaceri aflate la mai puțin de 50 km de magazinele Carrefour pe care le aprovizionează. Această strategie reflectă preferințele consumatorilor români pentru produse locale și naturale.

Sub mărcile proprii La Piață și Drag de România, Carrefour promovează produse autohtone. 95% dintre produsele proaspete La Piață provin de la furnizori români, iar Drag de România include peste 180 de produse realizate cu ingrediente locale. De asemenea, Carrefour oferă clienților peste 1.000 de produse bio datorită parteneriatelor cu producători români.

În cadrul programului Grădina Noastră, Carrefour colaborează cu zece cooperative agricole care livrează anual 35 de milioane de unități (kilograme sau bucăți) de produse proaspete. Printre acestea se numără cooperative din zone precum Vărăști, Zărand și Fierbinți. În plus, alte 17 cooperative locale contribuie la oferta diversificată de legume și fructe disponibile în rețeaua Carrefour.

Un studiu realizat de Carrefour împreună cu Ipsos Research în martie 2024 a arătat că românii preferă alimentele locale și sustenabile. 66% dintre români cer produse fără pesticide, iar 61% refuză alimente care conțin antibiotice. De asemenea, mai bine de jumătate dintre consumatori evită produsele cu organisme modificate genetic.

Carrefour România și-a extins rețeaua în urma achiziției Romania Hypermarche SA, ajungând la 450 de magazine în 113 orașe. Retailerul colaborează cu 91% furnizori români, iar prin mărcile proprii și parteneriatele cu producători locali, își propune să ofere clienților produse de calitate, autentice și accesibile.

Via: economica.net


Autor: Manuela Frasie-Debretin