Retailerul Lidl crește rapid în România: Magazin nou și planuri de dezvoltare
Lidl deschide un nou magazin în Oradea și continuă expansiunea în România
Retailerul german Lidl își extinde rețeaua din România prin deschiderea unui nou magazin în Oradea, consolidându-și astfel prezența pe piața locală. Parte a Grupului Schwarz, Lidl continuă investițiile în expansiune, în paralel cu planurile de diversificare a portofoliului de produse.
Lidl rămâne lider pe piața de retail din România
În 2023, Lidl a raportat o cifră de afaceri de peste 22,4 miliarde de lei, cu un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, menținându-se în fața Kaufland, principalul său competitor. Retailerul are în prezent peste 350 de magazine și 6 centre logistice în România, cu peste 12.000 de angajați.
În iunie 2024, José Alberto Chueca Val a preluat funcția de CEO al Lidl România, coordonând strategia de dezvoltare a companiei pe piața locală.
Lidl investește și în produse mai sănătoase
Pe lângă extinderea rețelei de magazine, Lidl a anunțat că, până în 2030, va crește cu 20% oferta de alimente pe bază de plante, incluzând surse de proteine vegetale, cereale integrale, fructe și legume. Această inițiativă vine ca răspuns la tendințele globale de consum.
Retailerul german își menține ritmul rapid de creștere, atât prin deschiderea de noi unități, cât și prin adaptarea ofertei la cererea pieței.
SURSA: Profit.ro
Autor: Claudia Gheorghe